Od koho: qviker Carovne slovicko: prognoza
Predmet: pozdrav z BA Datum a cas: 13.07.2007 00:10
pocuj folky,teraz bezi po slovensku taky pekny autobus co premieta filmy,tak ked prides na horne uhorsko,pustis nam fotky z aaaaaaaaaaameriky,urcite prideme v texaskach s juzanskym prizvukom,slovenskou demenovkou,a palestinskou vodnou fajkou,a takto nezavezne okrem radosti by sme prispeli k svetovej globalizacii,tak sa chlope drz a ak budes blit pri tych americkych pitkach ,bli pekne,nezabudaj ze si folky,majster v bliti za vesiak

-----------------------------------------

(2007-07-12 23:37:20) folky napisal(a):

ok, 1930 som tam, len mi napis ci slovenskeho alebo americkeho casu:(

(2007-07-12 18:09:04) cibula napisal(a):
vsetkych prazdninujucich, dovolenkujucich, studujucich aj pracujucich zdravim z nedalekej BA.
ja sa zas o par minut chystam na nerez, ktori vystupia v ramci kulturneho leta na nadvori radnice. ako inak, sama.
nikoho som nenahovorila. ale aj tak sa tesim.keby to chcel cistou nahodou niekto stihnut, je to o 19.30.
cibulka.

(2007-07-12 14:36:56) qviker napisal(a):